lauantai 6. maaliskuuta 2010

agiratoja

onko jotain ohjelmaa millä vois luoda erilaisia agilityratoja? ois kiva laittaa muistiin minkälaisia ollaan menty ja photoshopilla se on vähän hidasta.

no tässä kuitenkin viimekertaiset:
vihreä viiva= koira
sininen viiva= minä jossain tuolla päin
punaiset esteet= käytössä olleet esteet (muut radalla olevat keltaisella)
vihreät numerot= radan esteet järjestyksessä ja kulkusuunnasta

lyhyt lämmittely:



pitkä mutta hauska hyppelyrata: tokassa kuvassa koiran reitti

4 kommenttia:

Alma kirjoitti...

Mulla on käytössä semmonen kun Flexitrack. Nettisivut vaan kertoo että sitä ei saa enää ladattua :/ mut voisin kyl jotenki yrittää saada sen sulle, kunhan ensin löydän sen omalta koneelta (kone oli syksyllä korjattavana ja nyt flexitrack on jossain piilossa...).

Toinen ohjelma on Agility Blues http://www.arprosoftware.nl/agb2/default.asp Se toimii ihan hyvin, vaikka siitä saakin ladattua vaan demoversion (esteitä radalle vaan rajallinen määrä, ja hyvin usein numerot ei mahu enää esteiden jälkeen). Numeroiden lisääminen onnistuu vaikkapa jollain kuvankäsittelyohjelmalla.

Lisää voi löytyä kun googlettaa vaikka Agility course editor tai agility course designer.

Unknown kirjoitti...

guugletusta yritin mut ei löytyny ku vanhentuneita linkkejä..

lataan ton toisen. se vois olla ihan hyvä, ku on tollasia lyhyitä ratoja kuites useimmiten.

ja sit pitää kokeilla vielä indesignilla. luulen et siitä vois tulla paras.

Unknown kirjoitti...

jos sulla on flexitrackin se exe-tiedosto jossain niin voisit sen mulle lähettää. gmailissa tai mesessä vaikka.

ps. voi apua noi mun vapaalla kädellä piirtämät radat näyttää köpöiltä :D

Alma kirjoitti...

Nooh, mä oon kans joskus piirrelly koneella jotain, ne on kyl aika huvittavia :D